Publicat 11/02/2021 11:35

Chacón (PDeCAT) afirma que van aprendre de l'1-O: "Vam cometre errors i dels grossos"

La candidata del PdeCAT a la presidncia de la Generalitat, ngels Chacón, durant l'acte d'inici de campanya del PDeCAT al Recinte Modernista Sant Pau de Barcelona. Catalunya (Espanya), 28 de gener del 2021.
Alberto Paredes - Europa Press - Archivo

BARCELONA 11 febr. (EUROPA PRESS) -

La candidata del PDeCAT a les eleccions catalanes, ngels Chacón, ha afirmat que la seva formació va aprendre llions de l'1-O: "Vam cometre errors i dels grossos. Ens vam posar d'acord per anar a votar per no hi havia res preparat per l'endem".

En una entrevista de TV3 que ha recollit Europa Press, ha adms que "en certa manera" l'1-O va ser un engany, i ha afegit que les formacions independentistes no comptaven amb la resposta de l'Estat contra el referndum.

Chacón ha assegurat que el seu full de ruta cap a la independncia passa per assolir la unitat entre els partits independentistes, pactar un referndum vinculant amb l'Estat i treballar per aconseguir el reconeixement internacional necessari.