SITGES (BARCELONA), 1 (EUROPA PRESS)
El president del Govern central, Mariano Rajoy, ha afirmat aquest dissabte que el seu executiu "farà tot el que estigui a les seves mans perquè hi hagi un acord entre tots" sobre el límit de dèficit, tot i que ha evitat pronunciar-se sobre si el repartiment entre les autonomies serà simètric o asimètric.
En la clausura de la XXIX Reunió del Cercle d'Economia, patrocinada per Indra, La Caixa i KPMG, s'ha remès al pròxim Consell de Política Fiscal i Financera entre el Govern espanyol i les comunitats, i ha afegit que reconeix "els esforços que tots han fet i que han estat molt complicats".
Ha explicat que hi ha opinions per a tots els gustos sobre el dèficit, però és clar que "tots han baixat el dèficit públic i tots han fet un gran esforç, també la Generalitat", i que uns van fer més esforç que altres, i uns tenien un punt de partida i altres tenien un altre.