Publicat 17/05/2024 08:18

Cementos Molins escura el seu nom a Molins per agrupar sota una sola marca tots els seus negocis

El ceo de Molins, Julio Rodríguez, junt amb el seu successor Marcos Cela
EUROPA PRESS

La volta de la seu social a Catalunya "no est damunt la taula"

BARCELONA, 17 maig (EUROPA PRESS) -

La catalana Cementos Molins ha decidit escurar el seu nom a Molins per agrupar sota una sola marca els seus sis negocis: ciment, formigó i rids, economia circular, solucions per a la construcció, solucions prefabricades i paisatge urb.

Ho ha explicat en una trobada amb periodistes el ceo de Molins, Julio Rodríguez, junt amb el seu successor Marcos Cela, que ser el conseller delegat després de la junta general d'accionistes al juny.

Així, la companyia unifica les seves marques comercials a Espanya --Cementos Molins Industrial, Promsa, Propamsa, Pretersa-Prenavisa i Precon-- en una mateixa identitat comunicativa.

"No apareix la paraula ciment, no és per res, estem molt orgullosos, ens va molt bé fabricant el ciment i seguirem fabricant ciment cada vegada més sostenible", ha defensat Rodríguez.

Per ell, el nou nom explica "millor el que és l'empresa avui i el que vol ser en el futur" i engloba els nous productes que existeixen, més enll del ciment.

Actualment, el 59% de les vendes de la companyia corresponen al ciment; el 18%, als prefabricats; el 12%, als morters especials i als sistemes d'allament, i el 11%, al formigó.

En aquest procés, Molins no canvia el nom d'Escofet i de Calucem, sinó que en tots dos casos s'afegir un 'by Molins' en els seus logos.

"INVERSIÓ IMPORTANT"

El nou nom no implica canvis jurídics: "El que canviem és la nostra manera de presentar-nos davant dels clients, desenvoluparem més sinergies comercials entre els negocis".

Encara que no ha concretat dades, l'empresa ha fet una "inversió important" en el canvi de nom, ja que s'han de modificar els logos i rtols de tots els vehicles i centres de treball.

Preguntat pel trasllat de la seu social de nou a Catalunya, després de marxar-se el 2017 a Madrid, ha dit que la qüestió "no est damunt la taula" del consell.

NOVA MARCA SOSTENIBLE

La cimentera també llanar al mercat "en els propers dies" la marca Susterra, que agrupar tots aquells productes que siguin sostenibles.

És a dir, aquells que tinguin contingut reciclat, que redueixin les emissions de carboni en un 20% o que millorin les condicions de treball dels empleats.