La patronal comparteix les reivindicacions i entén que se cerca el màxim de repercussió
TERRASSA (BARCELONA), 6 (EUROPA PRESS)
La patronal Cecot ha desconfiat que la vaga feminista del 8M sigui "òptima i efectiva" per aportar solucions reals i que no és la millor eina, tal com ha indicat aquest dimarts en un comunicat.
Ha apuntat que "ni tan sols ajudarà a resoldre les situacions de desigualtat i de discriminació" i ha marcat que després del 8 de març serà necessari continuar treballant conjuntament entre tots els agents socials per aportar les seves proposicions, fruit del diàleg social.
Cecot ha reconegut "la desigualtat i discriminació" que pateixen les dones i ha assenyalat que l'impacte i la repercussió pública d'aquesta mobilització pot donar visibilitat a les reivindicacions, que ha subratllat són legítimes i que ha remarcat han d'aconseguir-se com a reptes socials.
En aquest sentit, ha suggerit apostar per un altre tipus de protestes alternatives a l'aturada i que no comportin un impacte sobre l'activitat econòmica i empresarial i recorda que intenta "estabilitzar-se" després d'un període marcat per la incertesa política.
L'organisme egarense ha determinat que la cronificación de l'atur femení i el baix resultat de les polítiques d'igualtat de gènere, impulsades fins al moment suposen un obstacle i un desaprofitament del talent "que no es pot permetre com a societat".