Publicat 15/02/2018 17:47

Cecot Formació reedita un programa d'inserció laboral per a majors de 30 anys

La sessió informativa sobre la segona edició del programa 30 PLUS
CECOT

TERRASSA (BARCELONA), 15 (EUROPA PRESS)

Cecot Formació ha engegat la segona edició del programa 30 Plus, una iniciativa dirigida a majors de 30 anys a l'atur i amb baix nivell formatiu, ha anunciat aquest dijous en un comunicat.

L'organització d'aquesta iniciativa és fruit "dels bons resultats" collits en la primera edició, en la qual 17 persones van aconseguir un contracte laboral d'entre sis i nou mesos.

Per a aquesta ocasió, escolliran 20 persones que, entre altres coses, accediran a 150 hores de formació professional i vinculada al contracte de treball, a més d'orientació laboral i acompanyament durant tot el programa.

Tindrà una durada d'any i mig, finalitzarà el 30 d'abril de 2019, i les empreses disposen fins el 1 d'agost de 2018 per subscriure's per fer contractes mitjançant aquest programa, que gaudeix de subvenció econòmica equivalent al Salari Mínim Interprofessional i les pagues extraordinàries durant sis i nou mesos de contracte.

Els tècnics d'inserció laboral han avisat que, si no es fa una ràpida intervenció, "existeix el risc de cronificar" la situació d'atur d'aquest segment de la població.

L'aparició d'aquesta iniciativa està enfocada cap a la implementació de mesures destinades al foment de l'ocupació i a la creació de llocs de treball.

El 30 Plus va néixer tenint en compte el pla del Govern 2013-2016 que fa referència a la recuperació econòmica i la creació d'ocupació.

Contingut patrocinat