BARCELONA 6 ago. (EUROPA PRESS) -
El secretari d'Organització de CDC, Josep Rull, ha qualificat aquest dimarts de "sensat i plausible" la possibilitat que el Govern central decideixi prorrogar els pressupostos, una decisió que ha de prendre després de la reunió del Consell Executiu que ha començat a la 11.00 hores.
En declaracions a Rac 1 recollides per Europa Press, ha destacat la importància de garantir l'Estat del Benestar i les polítiques socials, i que un nou pressupost obligaria a noves retallades: "Intentem no haver d'incorporar determinades retallades en termes estructurals, que són els que es plantegen a l'hora d'elaborar uns pressupostos, i dibuixem un escenari diferent".
Amb vista als comptes del 2014, Rull ha confiat a disposar de nous ingressos gràcies als tributs que puguin desplegar-se com a conseqüència del pacte CiU-ERC, dels diners que l'Estat deu a Catalunya i de la millora del sistema de finançament.