Actualitzat 23/10/2015 13:11

CDC elogia que Mas "doni la cara" al Parlament i acusa l'oposició d'hipòcrita

BARCELONA 23 oct. (EUROPA PRESS) -

El portaveu de CDC al Parlament, Jordi Turull, ha elogiat aquest divendres que el president de la Generalitat en funcions i líder convergent, Artur Mas, doni la cara al Parlament i ofereixi explicacions sobre la presumpta corrupció del seu partit, i ha acusat l'oposició d'hipòcrita per desatendre "amb mala fe".

"Podria haver-se refugiat en la seva situació d'interinitat com a president, però va de cara mentre l'oposició no atén els arguments, amb mala fe", ha dit durant la compareixença de Mas a petició pròpia després de l'operació Petrum, en què un dels detinguts és el director de l'empresa pública Infraestructures.cat.

Ha assegurat que són "legals totes les donacions" de CDC, que també han estat declarades al Tribunal de Comptes i a la Sindicatura de Comptes, i ha defensat l'honorabilitat de tots els membres del seu partit que han estat detinguts.

També ha considerat desproporcionada l'actuació de la Guàrdia Civil: "Actuen amb escarni i maltractament cap als treballadors del carrer Còrsega i es presenten vestits gairebé de ninjes per anar a buscar papers que ja tenien", ha dit en al·lusió a l'escorcoll a la seu central de CDC.

"Sembla que l'únic delicte és ser de CDC", segons Turull, que també ha criticat que els partits hagin qüestionat durant les seves intervencions el procés sobiranista i la vàlua de Mas com a candidat a presidir un altre cop la Generalitat.

Contingut patrocinat