BARCELONA 22 jul. (EUROPA PRESS) -
El secretari d'Organització de CDC, Josep Rull, ha albergat aquest dilluns la possibilitat de fer la consulta sobiranista durant el segon semestre del 2014, un termini que respecta el pacte de governabilitat entre CiU i ERC.
Així ho ha explicat en roda de premsa acompanyat del vicesecretari de Coordinació Institucional, Lluís Maria Corominas, on també ha subratllat que a final d'aquest any volen tenir tancada la data i la pregunta de la futura consulta.
Segons Rull, no existeixen raons actualment per posposar la celebració de la consulta més enllà del 2014 i també ha avisat que "es poden reduir terminis", pel que considera que situar-se al llarg de la segona meitat de l'any és una de les opcions.