Actualitzat 19/02/2014 13:45

CC.OO. demana al Govern un canvi en la seva política social

BARCELONA, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -

CC.OO. ha demanat al Govern un canvi de les polítiques socials davant de la "falta de sensibilitat" i les retallades que perjudiquen els més vulnerables.

   Ha exigit un canvi "profund" en la política social per assegurar la cohesió social a Catalunya que garanteixi l'Estat del Benestar actual i futur, segons ha informat aquest dimecres el sindicat en un comunicat.

   També ha reclamat al Govern un diàleg real amb els agents econòmics i socials per negociar i acordar un "pla d'emergència" que permeti crear feina decent i polítiques a favor de la majoria del poble català, aquell que pateix l'efecte de la crisi

   "Els governs d'Espanya i Catalunya coincideixen en la mateixa política social, l'aniquilació de l'estat del Benestar, a favor del capital financer amb pràctiques especulatives i corruptes", ha lamentat el sindicat.

   CC.OO. ha fet aquesta petició coincidint amb la celebració aquest dijous del Dia Internacional de la Justícia Social, declarat per l'ONU el 2007, que veuen com a una oportunitat per a visualitzar la lluita contra la pobresa, la discriminació i la dignitat humana.

Contingut patrocinat