BARCELONA 22 nov. (EUROPA PRESS) -
L'empresa Cavli Wireless ha rebut el premi a Millor Start-up de l'Any, lliurat per Esade Alumni i Banc Sabadell, en un acte aquest dimarts.
L'ha rebut el cofundador i CEO de l'empresa, Tarun Thomas George, de la m del director general de Banc Sabadell, Carlos Ventura, i la directora d'Esade Alumni, Patricia Valentí.
Thomas George ha agrat el guardó i ha explicat que l'empresa ha fet "un camí estrany" en termes de 'fundrising' ja que la seva operativa és molt descentralitzada.
"Has de ser molt innovador a l'hora d'aixecar capital", ha explicat, i ha afegit que ho han fet a través d'inversors que se centren en les start-ups que surten del camí convencional.
Ventura ha explicat l'evolució de l'entitat a l'hora de finanar start-ups i que s'ha verticalitzat els darrers deu anys per adaptar-se al mercat.