Lorena Sopna - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 26 ago. (EUROPA PRESS) -
La Secretria General de l'Esport de la Generalitat, Anna Caula, ha considerat que "hi ha d'haver més contundncia amb la recriminació" de la Federació Catalana de Futbol (FCF) envers el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), Luis Rubiales, després del petó a la jugadora Jenni Hermoso.
"El posicionament de la federació espanyola és inacceptable i indignant", ha dit en una entrevista aquest dissabte a RAC1, recollida per Europa Press, i ha demanat textualment que l'FCF s'ha de manifestar de manera clara i oberta.
Caula ha assenyalat que les actituds de Rubiales "atempten contra la integritat de les dones" i l'ha acusat de faltar al respecte a tot un collectiu.
"Aix és blanquejar el masclisme i defensar un personatge que ja hauria d'haver dimitit", ha afegit.
Ha criticat el silenci per part d'alguns agents de futbol masculí: "Cal comenar a trencar-lo perqu aix va molt més enll de l'esport".