BARCELONA 18 des. (EUROPA PRESS) -
La número 2 de CatECP a les eleccions, Elisenda Alamany, ha receptat aquest dilluns al candidat del PSC, Miquel Iceta, "escoltar més les seves bases i no el que diguin les cúpules i els barons", per sumar-se a un pacte entre les esquerres que porti a un Govern de progrés per desencallar la política catalana.
Ho ha declarat després d'una reunió amb la Taula del Tercer Sector de Catalunya --en què també ha participat la número 5, Marta Ribas-- en resposta a les declaracions d'Iceta al debat del diumenge passat a La Sexta, on va dir que no faria un pacte postelectoral amb ERC, renunciant a la proposta dels 'comuns' de formar un Govern de progrés.
"Ha de pensar si és més part del problema que de la solució", ha advertit Alamany, i recorda que s'està parlant molt de dos blocs --independentista i constitucionalista-- que no sumen, en comptes de parlar del progressista, en el qual ells sí s'implicarien.