BARCELONA, 23 Mar. (EUROPA PRESS) -
CatalunyaCaixa va processar l'any passat un volum de més de 1.600 milions d'euros en operacions de comerç electrònic a través de la seva passarel·la de pagaments en línia, fet que suposa un increment del 14% respecte al 2013 i permet a l'entitat arribar a una quota de mercat superior al 20% a ServiRed Espanya.
Segons ha informat l'entitat aquest dilluns en un comunicat, aquestes dades reafirmen la seva tendència de creixement constant dels últims cinc anys, i ha posat com a exemple que els terminals de punt de venda (TPV) virtuals han passat de facturar el 2011 el 23% del total de facturació dels TPV de l'entitat a facturar el 40% el 2014.
Pel que fa a sectors representatius, CatalunyaCaixa dóna servei a empreses líders del sector viatges, així com altres organitzacions punteres de sectors com el de moda i complements, 'ticketing' i electrònica.
L'aposta de CatalunyaCaixa pel comerç electrònic s'emmarca a l'estratègia de transformació digital de l'entitat, en línia amb la resta del sector.
Tenint en compte que els clients fan cada vegada més operacions pels canals digitals i amb l'objectiu d'oferir un servei integral i de qualitat a través de tots els canals, l'entitat desenvolupa permanentment noves funcionalitats tant en el seu servei de banca electrònica com en la seva aplicació mòbil, CXmobi.