Actualitzat 22/10/2015 16:42

Catalunya i el Barça promocionen la seva oferta turística a Berlín

El Barça conquista su novena 'Champions'
GERMÁN PARGA-FCB

BARCELONA 5 juny (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona promocionaran l'oferta turística de Catalunya i del club aquest divendres a Berlín, aprofitant la final de la Champions League, que tindrà lloc aquest dissabte a la capital alemanya entre el Barça i el Juventus.

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, la directora del Centre de Promoció Turística de Catalunya a Alemanya, Montserrat Sierra, i el director comercial del FC Barcelona, Laurent Colette, faran una presentació en el Panorama Punkt de Berlín davant de 90 operadors turístics i una desena de mitjans de comunicació.

L'ACT presentarà Catalunya com a destí d'esports, donant a conèixer els Destins de Turisme Esportiu i els esdeveniments que són un pol d'atracció turística, com el Barça, la Fórmula 1, Moto GP i la Barcelona World Race, mentre que el Barça presentarà el Museu del Barça i el Barça Experience i les possibilitats que ofereix el club als organitzadors de congressos i esdeveniments.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona

Contingut patrocinat


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona