BARCELONA, 22 ago. (EUROPA PRESS) -
Casa Tarradellas va tancar el 2022 amb una facturació d'1.161 milions d'euros, un 8,5% més que el 2021, un augment "basat en el creixement en mercats exteriors i la consolidació a Espanya dels nous productes, així com els productes tradicionals", ha informat la companyia en un comunicat aquest dimarts.
L'empresa ha explicat que la rendibilitat neta s'ha redut a causa del context d'inflació, "afectant d'una manera significativa els preus de les matries primeres en el seu conjunt i de l'energia".
Ha afegit que Casa Tarradellas ha assumit aquest augment dels costos per evitar una pujada de preus "i el seu corresponent impacte" en el consumidor.
La companyia ha invertit 32,6 milions d'euros en R+D, tecnologia, innovació i sostenibilitat en 2022, "reafirmant el seu compromís amb la millora contínua del producte", a més del compliment dels ODS i el compromís amb la cura del seu entorn.
Ha recordat que se situa en el top 10 de les marques més escollides pels espanyols, segons el rnquing 'Brand FootPrint' de Kantar Espanya, i que és "la marca d'alimentació més notria" segons Iope Kantar.