Actualitzat 17/12/2013 20:57

Carromero: "Espero que em mirin als ulls i no puguin dir-me que no a l'indult"

Ángel Carromero
CEDIDA POR EL PP DE MADRID

MADRID 5 set. (EUROPA PRESS) -

El vicesecretari general de Noves Generacions del PP de Madrid, Àngel Carromero, ha assegurat aquest dijous respecte al seu indult, que espera tenir l'oportunitat que els qui han de prendre la decisió el "mirin als ulls": "I no puguin dir-me que no".

D'altra banda, ha indicat que els militars cubans que el van interrogar a l'illa creien que tenia alguna vinculació amb l'agència central d'intel·ligència nord-americana, la CIA, i l'advertien que "era molt jove per quedar-se" allà, com forma de pressió perquè confessés.

"Ets molt jove per quedar-te aquí", em deien els militars que m'interrogaven, ha assegurat Carromero en declaracions recollides a Telecinco recollides per Europa Press.

El polític espanyol ha explicat que en tot cas va estar vigilat per militars i membres de "la seguretat de l'Estat", cosa que no considera consistent amb l'acusació per un delicte de trànsit amb resultat de mort pel qual estava allà.

"Pensaven que era de la CIA, m'interrogaven sobre si tenia relació amb la CIA, si tenia relació amb Aznar. Arran d'aquesta foto (en què apareix amb l'expresident espanyol del PP) es van muntar una paranòia, que era una cosa que no era", ha defensat.

DIU QUE VAN BUIDAR UNA PLANTA PERQUÈ ESTIGUÉS AÏLLAT

A aquest respecte ha dit que la seva foto amb Aznar, com té amb altres dirigents del seu partit, és normal quan es milita en les bases. És una cosa "que també en les joventuts socialistes tindran amb Zapatero" o altres polítics rellevants, ha sostingut.

A més, ha asseverat que a Cuba van fer tot el possible per mantenir-lo aïllat completament i que no arribés a trobar-se amb ningú. "Estava sol, aïllat. Van buidar tota la primera planta perquè jo no em travessés amb ningú i estava custodiat tot el temps per tinents militars", ha relatat.

Contingut patrocinat