Publicat 03/05/2024 12:57

Carrizosa (Cs) afirma que les empreses "fugen" de Catalunya pels independentistes

El cadidato de Cs a les eleccions catalanes, Carlos Carrizosa
EUROPA PRESS

Critica que les institucions amb el suport dels independentistes són "hostils als negocis"

BARCELONA, 3 maig (EUROPA PRESS) -

El candidat de Cs a la presidncia de la Generalitat, Carlos Carrizosa, ha afirmat aquest divendres que les empreses "fugen" de Catalunya pels governs independentistes, als quals retreu tenir un projecte rupturista i que empobreix l'economia catalana.

Així s'ha expressat Carrizosa després de reunir-se amb representants de la Cambra de Comer de Barcelona, i ha assegurat que, si els socialistes continuen pactant amb l'independentisme, es mantindr "una alineació astral d'ajuntaments hostils als negocis, una Generalitat hostil als negocis i un Govern d'Espanya hostil als negocis".

Carrizosa ha dit que els partits independentistes beneficien altres comunitats autnomes com Madrid, Aragó i la Comunitat Valenciana perqu espanten empreses que estaven establertes a Catalunya i que han decidit canviar la seu a causa del procés.

VEU DIFÍCIL INVESTIR ILLA

Després del debat televisiu de dijous a RTVE, Carrizosa ha valorat que és difícil que Cs acabi investint el candidat socialista, Salvador Illa, a qui fixa com a condicions trencar relacions amb els independentistes, introduir el trilingüisme a l'escola i "tallar les aixetes de finanament al separatisme".

Carrizosa ha valorat que el Govern d'Espanya est "vampiritzat" pels independentistes, i ha afegit que, depenent de les majories que es donin al Parlament, el president Pedro Sánchez preferir garantir-se La Moncloa, donant suport a Junts, a mantenir l'aposta per Salvador Illa per presidir la Generalitat.