Publicado 21/05/2015 18:26

Carnes veu contradictori ser 'smart city' i tenir por de noves plataformes

Mesa redonda sobre Turismo y Mobile de CTecno y Barcelona Activa
CTECNO

BARCELONA, 21 maig (EUROPA PRESS) -

El president de CTecno i director general de Turisme de Barcelona, Jordi William Carnes, ha advocat per un canvi en el tractament de les noves plataformes de l'anomenada economia col·laborativa, i ha considerat que és una "contradicció" que Barcelona vulgui ser una 'smart city' i, alhora, tenir por d'aquests nous agents, ha informat CTecno en un comunicat.

L'Esmorzar-networking de Turisme i Mobile organitzat aquest dijous per CTecno en col·laboració amb Barcelona Activa ha abordat la personalització de l'oferta com a repte en el sector turístic, davant del fet que els turistes busquen l'experiència.

"El gran repte per millorar l'experiència turística és tractar les valoracions dels clients a temps real", segons ha considerat el cap de Consultoria de Solucions de T-Systems Iberia, Enric Bono, mentre que el cap de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona, Xavier Font, ha destacat la importància de filtrar i elegir un ventall específic de serveis turístics per optimitzar el retorn sobre la inversió.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés