Actualitzat 05/06/2018 10:24

Carmen Calvo serà vicepresidenta única al Govern de Sánchez i ministra d'Igualtat

La secretària d'Igualtat, Carmen Calvo, en roda de premsa a Ferraz
PSOE - Arxiu

MADRID 5 juny (EUROPA PRESS) -

La socialista Carmen Calvo serà vicepresidenta única i ministra d'Igualtat al Govern central que està configurant Pedro Sánchez, segons han confirmat a Europa Press fonts de l'entorn més proper del president de l'Executiu espanyol.

Calvo va ser ministra de Cultura al primer Govern de José Luis Rodríguez Zapatero (2004-2007) i actualment és la secretària Federal d'Igualtat al PSOE, així com una de les persones més properes a Pedro Sánchez.

Nascuda a Cabra (Còrdova) el 1957, és doctora en Dret Constitucional i una destacada defensora del feminisme. A més, la jurista va portar el pes dins del PSOE de les negociacions al voltant de l'aplicació del 155 a Catalunya.

Aquest és el tercer nom del nou Govern de Sánchez que es confirma oficialment, després que Josep Borrell acceptés l'encàrrec d'assumir la cartera d'Afers exteriors i Teresa Ribero fes el degut amb el superministeri que s'encarregarà d'Energia, Medi ambient i Canvi Climàtic.

Contingut patrocinat