Actualitzat 17/12/2013 22:28

Carles Martí (PSC) acusa Trias de ser "tan conservador" que no gosa tocar el llegat socialista

Carles Martí, Pere Navarro (PSC)
EUROPA PRESS

BARCELONA 30 nov. (EUROPA PRESS) -

El primer secretari del PSC de Barcelona, Carles Martí, ha qualificat a l'alcalde, Xavier Trias (CiU), de "conservador, poruc i covard", i creu que aquest conservadorisme li impedeix canviar les polítiques que van impulsar els seus antecessors socialistes.

"És tan conservador que es dedica a conservar el que nosaltres vam fer, sense adonar-se que nosaltres estaríem fent altres coses", ha proclamat durant la Segona Convenció del PSC de Barcelona, celebrada aquest dissabte.

Seguint amb les seves crítiques, ha assegurat que Trias "no està a l'altura i no funciona", i li ha retret la seva gestió dels Jocs Olímpics d'Hivern, sense atrevir-se a convocar una consulta ni proclamar que era contrari a celebrar-la.

També ha criticat la seva dificultat per pactar els pressupostos del 2014 i la seva ambigüitat sobre el debat sobiranista: "Si és independentista, que ho digui, i si no, també, com nosaltres; però que no busqui quedar bé amb tothom".

Per tot això, ha reivindicat el procés de primàries impulsat pel seu partit i ha assegurat que ha de servir perquè Barcelona estigui en condicions de "dir a Espanya i a Europa que pot ser un referent a fer les coses bé".

"Seran les primeres primàries obertes de l'esquerra a Catalunya i a Espanya. Serem un referent social i polític amb les primàries, i també després d'elles", ha assegurat davant de desenes de militants i simpatitzants, i també davant del secretari general del PSOE al Congrés, Eduardo Madina.

Contingut patrocinat