Publicat 11/05/2014 16:43

Captio exporta la seva aplicació sobre despeses d'empreses per facturar quatre vegades més

BARCELONA, 11 maig (EUROPA PRESS) -

L'empresa catalana Captio, que comercialitza una aplicació mòbil per gestionar les despeses de viatges de les companyies a partir de fotografies de les factures fetes amb 'smartphone', preveu entrar aquest any en països de l'Amèrica Llatina --ja té clients a Mèxic--, Itàlia i França, i multiplicar per quatre la seva facturació, fins als dos milions d'euros.

Segons ha informat aquest diumenge la Conselleria d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, el creixement d'aquesta empresa creada el 2012 i amb oficines a Tortosa (Tarragona) i Barcelona suposarà tancar aquest any amb 25 treballadors, respecte dels 15 actuals, i el seu fundador i director general, Joel Vicient, ha destacat que la seva és "l'única aplicació per a la gestió d'etiquetes homologada per l'Agència Tributària".

L'empresa, que ha desenvolupat l'aplicació amb el suport de la Conselleria, ha captat 2,5 milions d'euros en dues rondes de finançament; té com a socis financers el fons de capital risc Venturcap i 'business angels' del sector d'Internet com Carlos Blanco, Jaume Gomà i Carlos Domingo, i té clients com Telefònica, Bankinter, Fiatc, Carglass i Torres.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés