BARCELONA 2 set. (EUROPA PRESS) -
Caprabo ha creat dos capgrossos, pels quals est buscant nom amb la participació dels consumidors a través d'una votació oberta des d'aquest dijous fins al divendres 9 de setembre en la qual la companyia donar opció a escollir entre una llista de deu noms masculins i femenins que publicar en les xarxes socials.
Els capgrossos es presentaran aquest dissabte 3 de setembre a la Fira Caprabo de Productes de Proximitat d'Igualada (Barcelona), ha informat l'empresa en un comunicat aquest divendres.
Est previst que durant els prxims mesos els capgrossos estiguin presents a les Fires Caprabo de Productes de Proximitat de Golmés (Lleida), Caldes de Montbui, Sitges i Masnou (Barcelona), perqu es converteixin en elements característics presents en les activitats de la companyia".