Actualitzat 25/07/2014 13:06

Caprabo rep el segon lloc en els premis 'Impacte' per les seves "accions comunicatives"

Rosa M. Anguita Garrido recoge el premio 'Impacte' 2014
COL·LEGI PUBLICITARIS I RELACIONS PÚBLIQUES DE CAT

BARCELONA, 25 jul. (EUROPA PRESS) -

Caprabo ha rebut el segon lloc en els premis 'Impacte', organitzats pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, per les seves "accions comunicatives" per traslladar les propostes estratègiques als clients.

La directora de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals de la companyia, Rosa M. Anguita Garrido, ha recollit el premi i ha explicat que la seva empresa ha tractat d'"adaptar-se de manera contundent a un mercat en transformació" amb el concepte 'Hola Lliurecomprador', segons ha informat Caprabo aquest divendres en un comunicat.

El primer premi ha estat per a la Via Catalana, organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), i el tercer, per a Banc Sabadell, uns reconeixements que es van lliurar a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm en la celebració de la 'Festa de l'Estiu'.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés