BARCELONA, 1 des. (EUROPA PRESS) -
Caprabo ha apostat per un nou concepte especialitzat en productes frescos, Fresh, que obrirà aquesta setmana la seva primera botiga al número 194 del carrer Villarroel de Barcelona, han informat a Europa Press fonts de Caprabo.
Fresh no forma part de la nova generació de supermercats de Caprabo, sinó que és una nova cadena amb marca diferenciada que ofereix al consumidor un ampli ventall de productes frescos i de proximitat, agricultura ecològica, especialitats locals i articles gurmet, publica 'Expansión' aquest dimarts.
Així, el nou establiment, que ocuparà 31 treballadors i té una superfície de venda de 600 metres quadrats, tindrà venda assistida de carn, peix, fruita, verdura, pa, xarcuteria i formatge, i la seva imatge corporativa abandona el tradicional blau per apostar pel verd i el blanc com colors distintius.
L'establiment que s'obrirà aquesta setmana és una prova pilot, ja que, abans de créixer en nombre de locals, la filial catalana del Grup Eroski vol provar el nivell d'acceptació per part dels consumidors i ajustar el model.
La cadena de supermercats Caprabo, dirigida per Alberto Ojinaga, va registrar el 2014 un volum de negoci de 1.327 milions d'euros i té 319 establiments, dels quals 287 s'ubiquen a Catalunya, 28 a Navarra, un a Aragó i tres a Andorra.