Publicat 11/05/2015 12:45

Caprabo i la FCAC impulsen els productes de cooperatives catalanes

El pte.De FCAC, Ramón Surroca, y el Caprabo, Alberto Ojinaga
EUROPA PRESS

BARCELONA, 11 maig (EUROPA PRESS) -

Caprabo ha introduït l'últim any 260 productes de 26 cooperatives agràries catalanes de la mà de la seva col·laboració amb la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC).

El director general de Caprabo, Alberto Ojinaga, i el president de la FCAC, Ramón Surroca, s'han reunit aquest dilluns per analitzar el desenvolupament d'aquests productes, les vendes dels quals en els supermercats de la cadena superen els 17,5 milions d'euros, amb un increment mitjà de vendes del 12%, ha informat Caprabo en un comunicat.

El president de la FCAC ha destacat la capacitat d'adaptació de Caprabo per treballar en un pla adaptat a cada comarca, i ha celebrat l'aparador que suposa "per poder acostar els productes de cooperatives, en alguns casos molt petites, al consumidor".

Amb Caprabo treballen actualment 40 cooperatives agràries, que comercialitzen 400 productes en els seus supermercats, i a Barcelona i la seva àrea metropolitana s'ofereix una selecció de productes comarcals.

Caprabo, amb una xarxa de 320 supermercats, és el primer supermercat a introduir el 2013 el segell de 'proximitat' de la Conselleria d'Agricultura.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés