BARCELONA, 27 maig (EUROPA PRESS) -
Caprabo ha tancat l'exercici del 2018 amb una facturació de 912 milions d'euros, un 8% menys que en l'exercici anterior, que la companyia justifica pel sanejament de la seva xarxa de botigues i pel cost de la transformació dels seus supermercats, ha indicat en un comunicat aquest dilluns.
La companyia ha reprs l'obertura de botigues prpies i va obrir deu supermercats al llarg del 2018, amb els quals en suma un total de 320, i aconsegueix una plantilla de més de 7.000 treballadors.
L'empresa ha impulsat la transformació de la seva xarxa de supermercats per adaptar-los a un model de nova generació i donar resposta als nous consumidors, el 2018 ha reformat el 20% de la seva xarxa i preveu finalitzar aquest exercici amb més del 40% de les seves botigues adaptades al nou model.
A més, l'any passat va comenar la reforma de la seva xarxa logística amb canvis al seu centre de distribució d'Abrera (Barcelona), i la construcció d'un nou centre de distribució a ZALPort del Prat de Llobregat (Barcelona), amb una inversió de 20 milions d'euros.
La nova plataforma, que es preveu que entri en funcionament l'any vinent, gestionar els productes frescos i el negoci de la venda en línia, i es constituir com la nova seu central de la companyia.