Publicat 01/08/2025 16:22

Caprabo factura 799,2 milions el 2024 (+2,4%) i obre 10 supermercats en el primer semestre del 2025

Un supermercat Caprabo
CAPRABO

Arriba a municipis on no tenia presència a les províncies de Barcelona, Girona i Tarragona

BARCELONA, 1 ago. (EUROPA PRESS) -

Caprabo va facturar 799,2 milions el 2024, un 2,4% més, i va obrir 10 supermercats el primer semestre del 2025, després d'incorporar prop de 4.000 metres quadrats de superfície comercial i creant 76 llocs de feina dins el seu pla d'expansió a les 4 províncies catalanes.

Destaca la inauguració d'una botiga pròpia al municipi de Calonge i Sant Antoni (Girona), amb una superfície de 1.676 metres quadrats que va suposar una inversió de 2 milions d'euros i 35 llocs de feina, informa la cadena de supermercats en un comunicat aquest divendres.

El director general de Caprabo, Edorta Juristi, ha assegurat que la companyia "superarà la previsió d'obertures per a l'exercici", i ha anunciat que abans d'acabar l'any hi haurà un segon supermercat propi a Badalona (Barcelona).

També ha destacat que el pla de negoci de la companyia inclou la reforma de la xarxa, l'augment de la varietat de productes, l'impuls de productes de proximitat, una marca pròpia de qualitat i competitiva i personalitzar la relació amb els clients a través del Programa de Fidelització i la Targeta Club Caprabo.

En els primers 6 mesos de l'any, Caprabo ha arribat a nous municipis on no tenia presència, amb botigues a Calonge i Sant Antoni (Girona), Cabrils (Barcelona) i Alcanar (Tarragona).

EXPERIÈNCIA DE COMPRA

Aquest any, Caprabo ha culminat la transformació de tota la seva xarxa de supermercats posant el focus en l'experiència de compra i client, amb espais diàfans, més presència de llum natural, seccions de frescos situades a l'entrada, zones d'autocobrament i una disposició que afavoreix la compra "ràpida i còmoda".

Així mateix, ha incorporat sistemes d'eficiència energètica, equipaments de baix consum, il·luminació sostenible i solucions digitals per millorar la gestió de promocions i la personalització del servei.

ESTALVI

En el desenvolupament de la seva etapa estratègica 2024-2026, Caprabo ha situat l'estalvi al centre de l'estratègia comercial, un període en el qual preveu transferir més de 85 milions d'euros en estalvi als clients.

Entre les iniciatives d'estalvi destaquen el programa Preus Bons Sempre (PBS), que garanteix preus competitius en més de 1.800 productes --250 dels quals de proximitat--, i la campanya Carros complets i saludables per menys de 70 euros, que ofereix alternatives equilibrades i assequibles per a la compra diària.

Totes aquestes accions estan integrades en el Programa de Fidelització Club Caprabo, que fan servir prop d'un milió de clients i permet una relació directa, digital i personalitzada amb el consumidor.

La Targeta Club Caprabo és l'eina amb la qual els clients de Caprabo aconsegueixen maximitzar la seva capacitat d'estalvi i que permet sumar i acumular estalvi, amb uns imports que es carreguen en la targeta de Caprabo.

Contador