Publicat 24/05/2024 12:07

Cano (KPMG) subratlla la importància que els treballadors s'identifiquin amb l'empresa

El president de KPMG España, Juanjo Cano
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

BARCELONA, 24 maig (EUROPA PRESS) -

El president de KPMG España, Juanjo Cano, ha subratllat la importància que els treballadors s'identifiquin amb els valors de les empreses perquè tinguin una visió a llarg termini de la relació professional.

Ho ha dit aquest divendres en una sessió de la 39a Reunió Cercle d'Economia, que se celebra des de dimecres al Palau de Congressos de Catalunya, en la qual ha participat amb el CEO d'Inditex, Óscar García Maceiras, i el president de Fira de Barcelona, Pau Relat.

Cano ha explicat que a KPMG hi ha una gran diversitat --de gènere, generacional i de nacionalitats-- i que "la cola està en la cultura, els valors i el propòsit" de la companyia.

En aquest sentit, ha mostrat desacord amb els qui diuen que els "joves no saben què volen" i ha dit, textualment, que ho saben molt bé: treballar amb un propòsit.

D'altra banda, ha destacat la importància que les empreses acompanyin els treballadors en l'evolució de la seva carrera professional i que donin suport a aquest desenvolupament.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés