El plstic suposa el 95% dels residus que suren al Mediterrani segons WWF
BARCELONA, 16 juny (EUROPA PRESS) -
La nova campanya d'Estrella Damm, 'Amor a primera vista', promou la sostenibilitat com una manera de viure per la qual sentir-se atret, amb una histria protagonitzada per Mario Casas, Mireia Oriol i Joan Amargós.
Els dilegs es presenten en vers, com si fos una obra de teatre, per destacar que la cultura també és fonamental en la manera de viure, informa la companyia aquest dimecres en un comunicat.
Aquesta histria, com en les campanyes anteriors, manté com un fil conductor l'emergncia ecolgica al Mediterrani i la necessitat de revertir-la.
Dirigida pel menorquí Ian Pons Jewell i amb Oriol Villar com a director creatiu, l'escenari és Menorca: la Cala en Turqueta i el Teatre Principal de Maó.
El repartiment encapalat per Casas, Oriol i Amargós el completen Laia Manzanares, Nao Albet, Pep Cruz, Mnica López, Tamara Ndong, Daniel Ibáñez i Rigoberta Bandini, que també és l'autora d''A ver qué pasa', la canó que posa ritme a la pea.
Segons WWF, el plstic suposa el 95% dels residus que suren al Mediterrani, mar que acumula l'1% de l'aigua del món i el 7% dels microplstics globals.
Estrella Damm ha impulsat els últims anys diversos projectes de 'packaging' ecosostenible: en l'últim any ha substitut les anelles de plstic per cartró 100% biodegradable LatCub, a més dels plstics decorats dels seus packs de llaunes, també substituts per cartró, i amb tot aix ha redut més de 359 tones de plstic a l'any.
Tot provedor de paper i cartró d'Estrella Damm té certificats PEFC i FSC; i les seves llaunes van ser al mar pioneres en les certificacions ASI (Aluminium Stewardship Initiative) Performance Standard i Chain of Custody Standard.