Publicat 06/05/2021 19:31CET

La Cambra de Terrassa (Barcelona) analitza els reptes en digitalització del comerç i restauració

Moment de la jornada.
CÁMARA DE TERRASSA

BARCELONA, 6 maig (EUROPA PRESS) -

La Cambra de Terrassa (Barcelona), en nom del Consell General de Cambres de Catalunya (CGCC) i al costat de l'empresa GFT, ha realitzat una sessió amb l'objectiu d'analitzar els reptes en digitalització i les oportunitats que ofereix al comerç i la restauració.

En un comunicat aquest dijous, l'entitat ha assenyalat que aquests dos sectors han estat dels més afectats per la crisi i ha apuntat que les empreses del sector hauran d'enfrontar-se a noves demandes i exigències del mercat.

Per això, s'han repassat reptes com l'omnicanalitat, la digitalització, el coneixement del client, l'optimització de la cadena de subministraments o l'experiència de compra a la botiga física, entre uns altres.

L'objectiu era explorar potencials estratègies que GFT concretarà en una guia que oferirà alternatives d'actuació tant al comerç com a les Cambres amb la finalitat d'ajudar aquest sector.

Entre les empreses que han participat en la jornada, que s'ha desenvolupat mitjançant la metodologia 'design thinking', es troben Viena, Bonpa, Supermercats Llobet, Dormity o Flic Hoquei.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés