BARCELONA, 6 maig (EUROPA PRESS) -
La Cambra de Terrassa (Barcelona), en nom del Consell General de Cambres de Catalunya (CGCC) i al costat de l'empresa GFT, ha realitzat una sessió amb l'objectiu d'analitzar els reptes en digitalització i les oportunitats que ofereix al comer i la restauració.
En un comunicat aquest dijous, l'entitat ha assenyalat que aquests dos sectors han estat dels més afectats per la crisi i ha apuntat que les empreses del sector hauran d'enfrontar-se a noves demandes i exigncies del mercat.
Per aix, s'han repassat reptes com l'omnicanalitat, la digitalització, el coneixement del client, l'optimització de la cadena de subministraments o l'experincia de compra a la botiga física, entre uns altres.
L'objectiu era explorar potencials estratgies que GFT concretar en una guia que oferir alternatives d'actuació tant al comer com a les Cambres amb la finalitat d'ajudar aquest sector.
Entre les empreses que han participat en la jornada, que s'ha desenvolupat mitjanant la metodologia 'design thinking', es troben Viena, Bonpa, Supermercats Llobet, Dormity o Flic Hoquei.