BARCELONA 28 oct. (EUROPA PRESS) -
El projecte Barcelona COM, liderat per la Cambra de Barcelona, ha reunit aquest dilluns professionals d'una quinzena d'equips de comer municipals de la demarcació barcelonina per "observar de primera m les principals tendncies comercials de la capital catalana", informa l'entitat cameral en un comunicat.
Durant una jornada celebrada a l'Hotel Gallery de Barcelona, els participants han pogut conixer els eixos comercials més destacats de la ciutat i "identificar els seus punts forts que els doten de rellevncia i atractiu".
S'han centrat a l'eix del Born, amb la "proposta de 'retail' innovadora"; a l'eix del passeig de Grcia-Diagonal-rambla Catalunya, on es combina experincia i la innovació, i a l'eix de Grcia, amb una iniciativa comercial adaptada als nous estils de vida.
La jornada, que s'ha complementat amb una visita guiada per alguns dels establiments destacats, ha perms als professionals tcnics "valorar l'aplicabilitat de les tendncies observades segons les característiques dels municipis i eixos comercials que gestionen".
Entre els assistents, hi havia professionals dels ajuntaments de Mataró, Cardona, Viladecans, Vilanova i la Geltrú, Sant Boi i Begues (Barcelona), i també del Consell Comarcal del Valls Oriental i de la direcció de Comer de l'Ajuntament de Barcelona i dels districtes de Ciutat Vella, les Corts i l'Eixample.