MADRID 6 maig (EUROPA PRESS) -
La presidenta del PP català, Alícia Sánchez Camacho, ha destacat aquest dilluns que tots els membres del PP són partidaris d'abaixar l'IRPF i els imposts directes, però que la crisi obliga a prendre decisions "responsables".
Ho ha dit després del Comitè Executiu Nacional del PP, després de preguntar-li si és partidària d'abaixar l'IRPF com ha comentat la líder dels populars madrilenys, Esperanza Aguirre.
Segons Camacho, l'herència rebuda per l'anterior Govern espanyol va fer que es generés un "grandíssim deute" que va obligar l'actual executiu a prendre les mesures oportunes per evitar un rescat.
"Partidaris d'abaixar-lo som, però les circumstàncies ens obliguen a prendre decisions responsables per salvar Espanya", ha afirmat a l'explicar que, quan la situació s'exasperi, es podrà complir al 100 per cent el programa electoral, que recull una baixada de l'IRPF i impostos directes.
Camacho diu entendre que hi hagi "preocupació i malestar" en la ciutadania, perquè la crisi és molt dura, però ha destacat que aquest programa de mesures és l'únic possible per sortir de la situació.
Finalment, ha afirmat que el president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha demostrat aquest dilluns davant del Comitè Executiu popular "energia, convicció i fortalesa" al presentar un programa de mesures que ja està donant bons resultats.