Alberto Ortega - Europa Press
MADRID 25 maig (EUROPA PRESS) -
La vicepresidenta primera del Govern central i ministra d'Afers Econmics i Transformació Digital, Nadia Calviño, ha qualificat aquest dimecres de "sorprenent" la decisió del Tribunal Suprem (TS) d'admetre a trmit els recursos contra els indults del procés perqu són elements en els quals el "protagonisme" recau sobre l'executiu.
Calviño s'ha expressat en aquests termes en una entrevista a Telecinco, recollida per Europa Press, preguntada sobre aquest gir del Suprem d'ara estimar els recursos de reposició contra les actuacions per les quals la mateixa secció va inadmetre els recursos contenciosos-administratius contra els reials decrets mitjanant els quals van ser indultats nou dels condemnats en la causa del procés.
"A mi em resulta una mica sorprenent perqu els indults són un dels elements en els quals el protagonisme l'ha de tenir l'executiu", ha explicat la ministra, que ha manifestat "respecte total" per les accions judicials. "Veurem quina n'és l'anlisi", ha afegit.