Afirma que sí que es presentar a altres llocs de la candidatura
BARCELONA, 2 nov. (EUROPA PRESS) -
El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Dami Calvet, ha assegurat que si l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont es presenta a les primries per liderar JxCat en les eleccions catalanes ell no ho far, perqu considera que l'expresident té un "lideratge indiscutible".
En una entrevista aquest dilluns a Rdio 4 que ha recollit Europa Press, ha respost que sí que es presentar a les primries de JxCat, quan li han demanat per la seva candidatura: "Sí, em fa molta illusió representar JxCat en les eleccions de Catalunya".
Ha afegit que Puigdemont haur de decidir si s'hi presenta o no, que haur de passar per unes primries per liderar el partit, i ha concretat que si aix passa, ell no es presentar a cap de llista: "Ell ha de liderar", ha subratllat.
"Després hi ha d'haver unes primries secundries per elegir la resta de la llista i aquí sí que m'hi presentaria", ha explicat el conseller, que ha dit que aquest procés serien unes primries de segon nivell.
Ha dit que li agradaria que Puigdemont es presentés com a cap de llista, perqu és qui té "el copyright" de JxCat i no considera que hagi trencat el partit, després de la decisió del PDeCAT de presentar-se pel seu compte a les eleccions.
Calvet ha explicat que encara no hi ha una data per celebrar aquestes primries de JxCat i que el cap de setmana vinent es votaran els parmetres que han definit per dur-les a terme.