BARCELONA 22 maig (EUROPA PRESS) -
CaixaBank va destinar 2.490 milions d'euros a finançar el sector promotor el 2024, un 7,8% més que l'any anterior, amb un total de 403 operacions, un 12,2% més, informa en un comunicat aquest dijous.
Del total, 314 milions es van destinar a 2.792 habitatges d'habitatge assequible, dels quals 149 milions van ser per a la construcció de 1.766 habitatges destinats al lloguer, i 165 milions van promoure la construcció de 1.026 habitatges destinats a la venda.
L'entitat ha assegurat que aquestes xifres "demostren la capacitat de CaixaBank d'adaptar-se i respondre a les necessitats del sector" promotor a Espanya.
Ha assenyalat que la unitat de negoci CaixaBank Real Estate & Homes ofereix serveis i productes especialitzats que abasten des del finançament de projectes fins a l'acompanyament integral dels promotors en totes les etapes de la construcció.
"Aquest enfocament integral no només facilita el desenvolupament de noves promocions residencials, sinó que també assegura que els compradors d'habitatges disposin d'opcions de finançament adequades, potenciant així el dinamisme del mercat immobiliari", ha afegit l'entitat.