Publicat 03/11/2014 13:10

CaixaBank supera el Segell d'Excel·lència Europea EFQM amb més de 600 punts

Sede De La Caixa Con El Logotipo De Caixabank
EUROPA PRESS

BARCELONA, 3 nov. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha aconseguit el Segell d'Excel·lència Europea EFQM després de superar un procés d'avaluació externa avalat per Aenor i el Club Excel·lència en Gestió, i ho ha obtingut amb més de 600 punts pel seu model de gestió, superant el nivell de 500 punts que va obtenir fa dos anys en el mateix examen.

El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha destacat que la certificació demostra el compromís de l'entitat per la "recerca constant de l'excel·lència en la gestió de la qualitat i en el servei als clients", ha informat l'entitat en un comunicat aquest dilluns.

Els aspectes destacats com punts forts de CaixaBank han estat la implantació i la comunicació del seu Pla Estratègic, l'agilitat en la gestió del canvi --com les integracions que s'han realitzat--, la innovació i el lideratge tecnològic, el control de la gestió en la informació, la proactivitat en tota l'organització i en els seus projectes de desenvolupament i la metodologia en la gestió de processos.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés