Actualitzat 11/07/2014 14:03

CaixaBank revalida com a Millor Banc del Món en Innovació Tecnològica

Isidre Fainé, presidente de Caixabank
CAIXABANK

Fainé destaca que la tecnologia obre noves possibilitats als serveis bancaris

BARCELONA, 11 jul. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha estat elegida per segon any consecutiu Millor Banc del Món en Innovació Tecnològica, guardó que lliura la publicació britànica 'Euromoney', segons ha informat aquest divendres l'entitat financera en un comunicat.

El president de CaixaBank, Isidre Fainé, ha agraït el premi i ha assenyalat que la tecnologia "està obrint noves possibilitats als serveis bancaris" i s'està convertint en una eina per adaptar-se a les formes de comunicar-se dels clients i millorar l'eficiència.

El guardó es va lliurar la nit d'aquest dijous durant la gala dels 'Euromoney Awards Excellence', que va tenir lloc al Museu de la Història Natural de Londres, amb la participació de directius internacionals.

En el lliurament del reconeixement, Euromoney Magazín va destacar el caràcter pioner de l'entitat en la implantació de noves tecnologies en tenir en compte que la innovació tecnològica resulta clau per a la competitivitat i el creixement eficient.

CaixaBank és líder a Espanya en banca en línia, amb una quota del 32,5%, i la segona a escala internacional per índex de penetració al seu mercat, segons comScore.

També lidera el mercat de banca mòbil, amb el nombre de clients més alt de serveis financers a Espanya (3,8 milions), i el de banca electrònica, amb 13 milions de targetes emeses, de les quals 4 milions són 'contactless' (pagament sense contacte).

A més, CaixaBank té la primera botiga en aplicacions mòbils del sector financer, amb més de 70, que han registrat més de tres milions de descàrregues l'any.

Ha estat la primera entitat a llançar de manera massiva el pagament per 'contactless' i dissenyar aplicacions bancàries per a dispositius 'wearables' (portables, com una polsera), i també està desenvolupant una infraestructura de Big Data juntament amb Oracle, la qual cosa permetrà un coneixement més gran del client i possibilitats de millora del servei mitjançant la innovació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés