BARCELONA, 23 des. (EUROPA PRESS) -
CaixaBank ha posat en marxa una iniciativa als mercats municipals de Barcelona per incentivar el comerç de proximitat a través de sortejos de premis durant el mes de desembre entre els clients que paguin les seves compres fent servir alguna solució de pagament electrònic de l'entitat.
El banc inclou les targetes i polseres 'contactless' i el telèfon mòbil a través de l'aplicació de pagament CaixaBank Pay, ha informat aquest dimecres en un comunicat.
La iniciativa complementa l'oferta per a comerços del Programa CaixaNegocis, que ofereix solucions de gestió, finançament i protecció als clients.
Per cada compra feta amb aquest tipus de pagaments electrònics, l'entitat lliurarà una participació per a una rifa de 300 polseres 'contactless' amb 100 euros cadascuna.
A més, CaixaBank sortejarà cada dia 40 tiquets de compra de 10 euros que els clients poden aconseguir quan facin les seves compres al mercat amb qualsevol mètode de pagament de l'entitat.