Publicat 28/09/2016 12:33CET

CaixaBank obre a Navarra dues oficines del nou model 'Store'

Oficina Store de CaixaBank.
EP/CAIXABANK

PAMPLONA, 28 set. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha obert aquest dimecres a Navarra dues oficines del seu innovador model 'Store', ubicades a l'avinguda de Bayona de Pamplona i a la plaça de Sauces de Barañáin, amb l'objectiu de reforçar el seu posicionament a Navarra.

CaixaBank està estenent per tot el territori espanyol el seu nou model d'atenció financera personalitzada que va començar el 2013 amb l'obertura de les oficines A i, de fet, Navarra té 3 de les 13 oficines d'aquestes característiques obertes a Espanya, concretament situades a Pamplona (Avinguda Carlos III), Tudela (Carrera Gaztambide) i Estella-Lizarra (Carrer San Andrés).

Pel que fa a les noves oficines 'Store', amb les quals s'han obert aquest dimecres a Navarra CaixaBank ja suma 23 a tot Espanya.

Les oficines 'Store' pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i d'aproximar-se al món del comerç venda al detall i busca millorar l'experiència de compra del client d'aquí a l'oficina.

"L'estètica de l'oficina és completament diferent de la convencional, de la mateixa manera que també canvia la relació entre els treballadors i els clients, als quals donem tot el protagonisme", comenta Ana Díez Fontana, directora territorial de CaixaBank a Navarra.

L'oficina 'Store' de l'Avinguda de Bayona de Pamplona (número 32, bis), amb una superfície aproximada de 500 metres quadrats, té 12 treballadors i 9.000 clients, mentre que l'oficina 'Store' de Barañáin (plaça de los Sauces), també amb uns 500 metres quadrats de superfície, atén a 7.000 clients amb un equip integrat per 9 professionals.

"Hem volgut ubicar aquestes dues oficines en llocs de referència tant del barri de San Juan, a Pamplona, com de Barañáin amb l'objectiu que sigui un punt de referència per a tots els ciutadans i de ser accessibles per a tots els nostres clients; tant els de la banca de particulars, com de negocis, banca premier o banca privada", afegeix Díez Fontana. La clienta es trobarà amb un model de relació que està basada en la innovació, la transparència i la proximitat gràcies a una atenció personal.

CaixaBank aspira amb aquest nou model d'oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada i Negocis mitjançant un nou model de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat.

En aquest nou model d'oficina 'Store' es potencia l'atenció personal i la gestió de l'autoservei; s'acompanyarà i ajudarà el client a l'ús de caixers d'última generació situats a l'oficina i en els dispositius amb accés a Línia Oberta per, així, centrar-se en la gestió de les operacions que requereixin assessorament. En aquest sentit, les clientes són benvinguts, a l'entrada de l'oficina, per un treballador que els guia en funció de les seves necessitats.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés