Publicat 27/02/2015 13:35

CaixaBank incorpora a la seva 'app' mòbil el control per veu i prepara l'empremta dactilar

Aplicación de CaixaBank que responde a comandos de voz
CAIXABANK

BARCELONA, 27 febr. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha llançat la primera aplicació europea que permet fer operacions bancàries utilitzant la veu, i que en els pròxims mesos incorporarà altres paràmetres biomètrics, com la identificació amb empremta dactilar, ha informat aquest divendres l'entitat en un comunicat.

Es tracta de l''app' per a dispositius amb sistema Android Línia Oberta Basic, que afegeix a l'operativa tàctil de Línia Oberta els comandos de veu, que es poden fer servir a qualsevol moment activant la funció de micròfon del mòbil.

El client pot consultar l'estat dels comptes i els moviments realitzats a comptes i targetes, així com fer traspassos entre comptes de CaixaBank i localitzar oficines i caixers pròxims.

CaixaBank té més de quatre milions de clients de serveis mòbils, 3,4 milions dels quals operen amb l'aplicació de Línia Oberta.

L'entitat registra mensualment més de 120 milions d'operacions via mòbil, el 33% de les quals impliquen moviments de fons, i té una oferta de més de 70 aplicacions.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés