Publicat 12/02/2024 12:12

CaixaBank estrena la campanya corporativa 'L'Illa' per donar a conèixer la seva dimensió social

Imatge de la campanya corporativa de CaixaBank “L'Illa”
CAIXABANK

BARCELONA, 12 febr. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha estrenat la campanya corporativa 'L'Illa' per reforçar "la visibilitat de la seva contribució al desenvolupament econòmic i social" als territoris on opera.

Segons un comunicat de l'empresa d'aquest dilluns, la campanya aborda cinc "aspectes clau" de la seva contribució social: inclusió financera del col·lectiu sènior, proximitat i suport al territori, finançament a emprenedors, foment de la formació professional i voluntariat.

En les diferents peces que componen la campanya, veïns d'una illa remota expliquen com han posat en marxa els seus projectes, "per a continuació exposar com ho han fet" els clients de CaixaBank amb el suport de l'entitat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés