Publicat 31/05/2021 12:55

CaixaBank desplega una nova plataforma tecnolgica als caixers per adaptar-los a l'app

CaixaBank desplega una nova plataforma tecnolgica als caixers per adaptar-los a l'app.
CAIXABANK

BARCELONA, 31 maig (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha comenat a desplegar una plataforma tecnolgica per a caixers, batejada com ATMNow, que té l'objectiu de dotar-los del mateix nivell de qualitat, imatge i servei que els seus canals digitals.

La plataforma preveu millorar l'experincia de l'usuari i incorporar nous serveis i funcionalitats amb la mateixa operativa que en l'aplicació CaixaBankNow, segons recull un comunicat de l'entitat aquest dilluns.

CaixaBank ha assegurat que el projecte "suposa una fita tecnolgica en innovació en serveis digitals", perqu les característiques tecnolgiques dels dispositius mbils i els caixers són totalment diferents.

En tot cas, l'entitat que presideix José Ignacio Goirigolzarri i dirigeix Gonzalo Gortázar ha assenyalat que es converteix "en el primer banc del món totalment omnicanal".

La primera fase del desplegament ha perms installar la plataforma a 50 caixers situats a Barcelona i l'objectiu és que es trobi a més de 9.000 caixers de la xarxa de CaixaBank a final de juliol i als provinents de Bankia durant el segon semestre.

NOVES FUNCIONALITATS

CaixaBank ha explicat que la plataforma facilita una interacció més intutiva i fluida i facilita algunes operacions, com el reintegrament d'efectiu, que ara tan sols necessitar dos passos.

A més a més, personalitza el menú d'opcions de manera automtica amb accés directe a les operacions i amb les opcions més habituals dels clients.

La nova plataforma permetr preparar operatives a través de l'aplicació mbil o el web que es vulguin fer posteriorment al caixer de manera automtica quan l'usuari s'identifiqui.

CaixaBank també est desplegant tecnologia de reconeixement facial, que permet fer operacions com els reintegraments reduint el contacte amb la superfície dels caixers.

Actualment, compta amb més de 700 caixers a tot Espanya amb aquesta tecnologia i preveu arribar als 1.250 a final de juliol, tot i que els clients s'han de donar d'alta i registrar les seves dades biomtriques en l'aplicació mbil per poder fer servir aquest servei.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés