Publicat 19/02/2019 18:48

CaixaBank crea el lema 'Escoltar Parlar Fer' per evidenciar el seu compromís amb les persones

CaixaBank crea el lema 'Escoltar Parlar Fer' per evidenciar el seu compromís
CAIXABANK

BARCELONA, 19 febr. (EUROPA PRESS) -

Caixabank ha presentat aquest dimarts el nou lema 'Escoltar Parlar Fer' per evidenciar el seu compromís amb les persones i amb una manera diferencial de fer banca.

El nou lema aspira a construir un relat transversal i perdurable en el temps, alineat amb les prioritats definides en el seu nou Pla Estratgic 2019-2021, ha informat l'entitat bancria aquest dimarts en un comunicat.

El 'claim corporatiu' recull el guant dels histrics 'Parlem' (2002) i 'Tu ets l'Estrella' (2011), dos eslgans que van identificar l'entitat durant anys.

El president de CaixaBank, Jordi Gual, ha explicat que 'Escoltar Parlar Fer' sintetitza en tres paraules una actitud i un compromís i defineix una manera de ser inspirada i bolcada en les persones.

"Hem volgut reflectir el nostre estil dialogant, proper, centrat en les necessitats i aspiracions dels nostres clients. Per no només aix: amb la paraula Fer vam sumar el nostre vessant actiu, amb el qual apostem pel progrés individual i social", ha afegit.

Per la seva banda, el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha sostingut que amb el lema volen comunicar una manera de relacionar-se que comena per escoltar el client i conixer la seva opinió i necessitats; per parlar amb ells i, sobretot, per anar un pas més enll del dileg: per fer coses i per fer que les coses passin".

El procés de recerca i definició del nou eslgan ha durat vuit mesos, un procés en qu hi han participat i opinat més de 40 alts directius i més de 160 clients i no clients de diferents edats i perfils.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés