BARCELONA, 19 febr. (EUROPA PRESS) -
Caixabank ha presentat aquest dimarts el nou lema 'Escoltar Parlar Fer' per evidenciar el seu compromís amb les persones i amb una manera diferencial de fer banca.
El nou lema aspira a construir un relat transversal i perdurable en el temps, alineat amb les prioritats definides en el seu nou Pla Estratgic 2019-2021, ha informat l'entitat bancria aquest dimarts en un comunicat.
El 'claim corporatiu' recull el guant dels histrics 'Parlem' (2002) i 'Tu ets l'Estrella' (2011), dos eslgans que van identificar l'entitat durant anys.
El president de CaixaBank, Jordi Gual, ha explicat que 'Escoltar Parlar Fer' sintetitza en tres paraules una actitud i un compromís i defineix una manera de ser inspirada i bolcada en les persones.
"Hem volgut reflectir el nostre estil dialogant, proper, centrat en les necessitats i aspiracions dels nostres clients. Per no només aix: amb la paraula Fer vam sumar el nostre vessant actiu, amb el qual apostem pel progrés individual i social", ha afegit.
Per la seva banda, el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha sostingut que amb el lema volen comunicar una manera de relacionar-se que comena per escoltar el client i conixer la seva opinió i necessitats; per parlar amb ells i, sobretot, per anar un pas més enll del dileg: per fer coses i per fer que les coses passin".
El procés de recerca i definició del nou eslgan ha durat vuit mesos, un procés en qu hi han participat i opinat més de 40 alts directius i més de 160 clients i no clients de diferents edats i perfils.