Publicat 24/06/2021 14:59CET

CaixaBank conclou l'unificació de la marca a la xarxa d'oficines

CaixaBank conclou l'unificació de la marca a la xarxa d'oficines
DAVID CAMPOS/CAIXABANK

MADRID, 24 juny (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha finalitzat el procés de substitució de la marca Bankia a les oficines 'retail', segons ha informat l'entitat en un comunicat.

Els treballs han suposat el canvi de la retolació interior i exterior de més de 2.100 oficines, així com la personalització de la imatge dels caixers situats en les mateixes.

L'unificació d'imatge, que va finalitzar a principis de mes segons el calendari previst, s'ha realitzat de forma progressiva des de començaments d'abril i fins a aconseguir el conjunt de la xarxa en tota Espanya.

Aquest procés es va iniciar després de produir-se la fusió legal d'ambdues entitats amb l'adaptació de la imatge de marca als edificis corporatius, entre els quals s'inclouen la seu operativa de Madrid i l'antiga seu social de Bankia, situada a València, entre altres.

L'entitat combinada té 623.800 milions d'euros en actius a Espanya, compta amb prop de 20 milions de clients i té presència en més de 2.200 municipis.

En l'actualitat té una quota de mercat del 24% en dipòsits, del 26% en crèdit i del 29% en productes d'estalvi a llarg termini --que inclou assegurances d'estalvi, fons d'inversió i plans de pensions.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés