MADRID, 26 març (EUROPA PRESS) -
El president de la nova CaixaBank, José Ignacio Goirigolzarri, ha avanat que aquest mateix cap de setmana se substituir la marca Bankia dels edificis emblemtics i corporatius de la companyia, com la Torre Kio, després de la fusió entre ambdues entitats.
El canvi als edificis més emblemtics es far aquest mateix cap de setmana, i durant els propers set dies es completar la modificació de marca en la resta d'actius singulars.
"Avui desapareix Bankia, és absolutament cert, s'acaba una etapa de nou anys en els quals hem treballat moltíssim, hi ha hagut una transformació extraordinria", ha indicat Goirigolzarri en una roda de premsa després de l'efectivitat de la fusió jurídica, ja inscrita en el Registre Mercantil.
Com ja s'havia anunciat, l'entitat resultant mantindr la marca CaixaBank, per la qual cosa el nou grup procedir a la substitució de la marca Bankia en les oficines i en altres edificis singulars.
El procés de transició de marca ser progressiu, per es va a afrontar des dels primers dies de la integració amb un procés de substitució de retolació als edificis emblemtics que Caixabank preveu que acabi la setmana vinent.
Respecte a les oficines, el canvi de retolació s'iniciar també en parallel, encara que en aquest cas s'allargar durant diverses setmanes.
Segons el president del nou grup, la marca en oficines s'anir canviant en entre set i quinze dies i est previst que estigui completat al juny o juliol.
Els canals electrnics (web, mbil i caixers) iniciaran el canvi en una setmana, per en aquest cas es personalitzaran per incorporar la imatge de CaixaBank a la de Bankia fins a la integració tecnolgica definitiva, que est prevista per a finals de 2021.