BARCELONA 5 abr. (EUROPA PRESS) -
La Caixa està estudiant vendre una participació de la societat que ha creat aquest any per gestionar els actius immobiliaris del grup, Servihabitat Gestió Immobiliària, ha informat l'entitat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Ara mateix està sondejant el mercat de la mà de Morgan Stanley en recerca de possibles inversors, després de la qual cosa decidirà si ven una part de la gestió o no, en una operació que no afecta la propietat dels actius, que continuaran amb La Caixa i CaixaBank, han explicat a Europa Press fonts pròximes al procés.
Servihabitat Gestió Immobiliària es dedica sobretot a la gestió de terra i promocions, així com la comercialització d'actius en venda o lloguer.
La Caixa ha exposat aquest divendres a la CNMV que està "analitzant la possibilitat de donar entrada a un o diversos socis", però ha afegit un matís.
És que l'operació es troba en fase d'estudi, "sense que s'hagi arribat a cap concreció ni s'hagi pres cap decisió sobre aquesta qüestió".