Actualitzat 17/07/2013 15:52

La Caixa crea un servei per gestionar els rebuts domiciliats

LA CAIXA OFICINA
EUROPA PRESS

BARCELONA 17 jul. (EUROPA PRESS) -

La Caixa ha posat en marxa aquest dimecres el servei ReciBox perquè els seus clients puguin gestionar els seus rebuts domiciliats de manera "integral, fàcil i còmoda", ha anunciat en un comunicat.

ReciBox està basat en les últimes tendències en banca en línia, banca mòbil i anàlisi de dades, i avisa els clients abans que els rebuts es carreguin en el compte en cas d'incidències com imports anormalment elevats o falta de saldo.

Es tracta d'una aplicació multidispositiu, disponible per a qualsevol ordinador, mòbil o pastilla, a la qual s'accedeix des de Línia Oberta, el canal de banca en línia de La Caixa, i és d'ús exclusiu i gratuït per als clients del programa de fidelització multiEstrella de La Caixa.

El servei organitza automàticament els rebuts dels clients (com aigua, llum, telèfon, lloguer, col·legi i gimnàs) i mostra la informació de manera intuïtiva.

Alhora, ReciBox ofereix un calendari, permet disposar d'un sistema d'alertes informatives automàtiques i facilita que els clients decideixin com gestionar les diverses domiciliacions abans que aquestes siguin carregades en compte: poden optar per pagar amb un altre compte, fraccionar l'import o tornar el rebut, entre d'altres opcions.