BARCELONA, 3 abr. (EUROPA PRESS) -
La Caixa ha iniciat un pla per adaptar 3.100 caixers automàtics a tot Espanya i convertir-los en caixers Servicaixa. Amb aquest augment, el 76% dels terminals de l'entitat seran d'aquest tipus a finals d'any, de manera que es podran comprar i recollir entrades per al cinema, el teatre, concerts, museus i tota mena d'espectacles.
L'entitat catalana té actualment 7.200 caixers automàtics, 2.300 dels quals són Servicaixa, el 32%. Amb l'adaptació d'aquests 3.100 terminals, La Caixa augmentarà en més d'un 134% la seva xarxa de venda d'entrades i seran 5.400 els caixers que oferiran aquest servei a tot l'Estat.
Catalunya és la comunitat amb més caixers de l'entitat i també on hi haurà més adaptacions, 1.580. A Andalusia, el 82% dels caixers seran Servicaixa ja que augmentaran en més d'un 280%, de 215 a 607, els que donin aquest servei. Les Balears serà la tercera comunitat més afectada per les modificacions i tindrà 225 caixers Servicaixa més.
La Caixa comença avui una campanya per potenciar la compra d'entrades de cinema a través dels caixers automàtics o de la web de Servicaixa. L'entitat regalarà 50 entrades de cinema cada dia entre els usuaris del servei.
Servicaixa és líder a Espanya en aquest tipus de serveis. El 2005 es van vendre uns 6 milions d'entrades a través de Servicaixa. La majoria, el 41%, es va vendre a través de caixers automàtics, el 32% per telèfon i el 27% a través d'internet.