Publicat 17/01/2022 16:57

La cadena de botigues BonÀrea obre 16 botigues durant el 2021

Una botiga de Bonrea
BONREA AGRUPA

LLEIDA 17 gen. (EUROPA PRESS) -

La cadena de botigues de productes carnis i alimentaris Bonrea, impulsada pel grup Bonrea Agrupa i amb seu a Guissona (Lleida), va obrir 16 botigues el 2021 i suma 540 establiments.

La cadena va posar en funcionament quatre botigues a la província de Barcelona, tres a la de Girona, una a la de Tarragona, quatre a la de Saragossa, una a la de Terol, una altra a Logronyo i dues a la província de Madrid, ha informat aquest dilluns Bonrea Agrupa en un comunicat.

Bonrea est especialitzada en la venda d'alimentació amb un procés totalment integrat, des de la producció ramadera, passant per l'elaboració i finalitzant amb la venda directa al consumidor, "tot sense cap intermediari i amb la certificació 'Directe del camp' d'AENOR", segons Bonrea Agrupa.

Contingut patrocinat