BARCELONA, 31 maig (EUROPA PRESS) -
El Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) "analitza d'ofici" la campanya institucional que crida els catalans a estar llestos per fer una Catalunya millor, sota el lema 'Preparats', per determinar si compleix la normativa.
Segons ha explicat a Europa Press el president del CAC, Roger Loppacher, l'organisme regulador analitza d'ofici, sense haver rebut petició, i preveu tenir la setmana que ve un pronunciament.
La campanya, presentada dilluns passat, va rebre aquesta setmana crítiques de PSC, PP, ICV-EUiA i C's, i l'entitat SCC va demanar la seva retirada en una carta perquè, segons l'associació, promou "els plantejaments secessionistes de només una part de la ciutadania".
El secretari de Comunicació de la Generalitat, Josep Martí, en una carta de resposta, va defensar la "impecable" neutralitat del fons i la forma de la seva campanya institucional.
Martí va reafirmar la voluntat del Govern de seguir llançant la campanya durant les sis pròximes setmanes i va considerar que el seu retret és "fruit únicament d'un prejudici impropi i partidari".
També va respondre que la campanya no conté discriminació, "molt menys per motius ideològics", i va afegir que compleix la llei de publicitat institucional.